Motorolin novi model mobilnog telefona navodno će imati poseban taster za pristup Facebooku.
Za one koji ne mogu bez Facebooka, HTC je još u februaru predstavio dva modela sa dugmencetom “F” koje korisnike vodi “pravo u raj”, a sada se za udeo na ovom polju bori i Motorola.
Već neko vreme se šuška da će sledeći model koji dolazi iz Motorolinog jata, EX225 biti “običan” telefon, dakle ne smartphone, ali da će imati malo plavo dugmence koje će korisnika voditi direktno na Facebook.
Ovaj model dolazi sa velikom QWERTY tastaturom, što će korisnicima olakšati kucanje poruka i mejlova, ali i komuniciranje sa prijateljima na Facebooku.
Dijagonala ekrana je prilično mala za današnje standarde, samo 2,4 inča, a ovaj model dolazi sa kamerom od 3 megapiksela i podrškom za 3G mreže i WiFi.
Ovo može zvučati neobično, naročito ako se uzme u obzir da je Motorolu Mobility kupio Google, pa bi bilo prirodno da se kompanija orijentiše na Android modele.
U čemu je stvar? Model koji spada u niži cenovni rang koji dolazi sa posebnim tasterom za pristup Facebooku ima prilično veliku ciljnu grupu – mlade ljude koji slobodno vreme provode “viseći” na Facebooku.
Izvor: www.mondo.rs
Za one koji ne mogu bez Facebooka, HTC je još u februaru predstavio dva modela sa dugmencetom “F” koje korisnike vodi “pravo u raj”, a sada se za udeo na ovom polju bori i Motorola.
Već neko vreme se šuška da će sledeći model koji dolazi iz Motorolinog jata, EX225 biti “običan” telefon, dakle ne smartphone, ali da će imati malo plavo dugmence koje će korisnika voditi direktno na Facebook.
Ovaj model dolazi sa velikom QWERTY tastaturom, što će korisnicima olakšati kucanje poruka i mejlova, ali i komuniciranje sa prijateljima na Facebooku.
Dijagonala ekrana je prilično mala za današnje standarde, samo 2,4 inča, a ovaj model dolazi sa kamerom od 3 megapiksela i podrškom za 3G mreže i WiFi.
Ovo može zvučati neobično, naročito ako se uzme u obzir da je Motorolu Mobility kupio Google, pa bi bilo prirodno da se kompanija orijentiše na Android modele.
U čemu je stvar? Model koji spada u niži cenovni rang koji dolazi sa posebnim tasterom za pristup Facebooku ima prilično veliku ciljnu grupu – mlade ljude koji slobodno vreme provode “viseći” na Facebooku.
Izvor: www.mondo.rs
Нема коментара:
Постави коментар